21.10.2012

Spacer, nocowanie i inne. : ]

Siemka. ! :)
Nie pisałam przez trzy dni, ale może to i lepiej , bo dziś napiszę więcej. ;)).
Obecnie jest u mnie przyjaciółka , która nocowała u mnie z wczoraj na dziś . Było całkiem fajnie ... bardzo fajnie. Min. spałyśmy na górze poduszek, które były na... podłodze, oglądałyśmy film, robiłyśmy frytki i chipsy , przy czym zjadłyśmy cała paczkę z biedronki . :P. Wieczorem wyszłyśmy na spacer z Tequilą , do sklepu i na osiedle . :>. Wstałyśmy ok. 7:30 ( Jeeeeju , żebym ja tak do szkoły wstawała. <3), ubrałyśmy się , zjadłyśmy tosty i znów poszłyśmy na spacer z psem . ;). Teraz oglądamy Trudne Sprawy, razem z Madzią pilnującą drzwi . I niedługo znów wychodzimy na spacer. Jest śliczna pogoda , więc może i Madzia sobie pokica po podwórku. Ok. 15 jadę z tatą do Galerii Jurajskiej, w związku z pilną potrzebą odwiedzenia Empiku .Może jutro , lub nawet dziś kupię coś sobie i zwierzakom . Jak dokonamy , takowych zakupów , wszystko tu zobaczycie . Jutro pani z matematyki będzie pytać. xC. A na 1-szej nożna na w-fie . Liczę na to, ze dziś jednak sobie coś kupię z Cz-wie , ale zobaczymy...    
Wieczorem dodam zdjęcia królicy i psa ze spaceru. Lub zamiast zdjęć ze spaceru dostaniecie filmik :? .

Pozdrówki. ;) . Papa . :D :-*

2 komentarze:

  1. Czekamy na fotki i może na filmik;)
    Pozdraiwmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo . :) . Chiciałam Cię poinformować, że blog został przeniesiony tutaj - >http://modumvestimentum.blogspot.com/ i to właśnie tu pojawi się filmik i fotki. Zapraszam . :D

      Usuń